Nasze hotele

Revenue management & e-commerce

"NOWOCZESNE ZASADY CENTRALNEGO ZARZĄDZANIA CENAMI"

Sprzedaż usług Focus Hotels odbywa się według nowoczesnych zasad centralnego zarządzania cenami w oparciu o szereg czynników, m. in.: monitoring aktualnej sytuacji sprzedażowej w obiektach na podstawie branżowych raportów, monitoring konkurencji, dane historyczne. Decyzje zawsze podejmowane są w oparciu o doświadczenie i wiedzę, nigdy przypuszczania. Proces wgrywania cen oraz dostępności we wszystkich kanałach online jest zautomatyzowany, a wszystkie rezerwacje przenoszą się bezpośrednio do hotelowego systemu recepcyjnego. Centralna segmentacja pozwala na kierowanie akcji sprzedażowych do poszczególnych rynków, co podnosi ich skuteczność. Bieżące prognozowanie wyników hoteli oraz cykliczne spotkania sprzedażowe pozwalają na wdrażanie działań dostosowanych do sytuacji przychodowej z dużym wyprzedzeniem.

"WIELOKANAŁOWA PROMOCJA OFERTY HOTELI"

Jednocześnie spółka dąży do zwiększenia wolumenu sprzedaży poprzez stronę własną w celu ograniczenia opłat prowizyjnych naliczanych przez pośredników sprzedaży usług hotelowych. W tym celu prowadzona jest wielokanałowa promocja oferty hoteli. Promocja w kanałach online obejmuje reklamę w wyszukiwarce Google oraz reklamę banerową w popularnych serwisach internetowych, a także mailingi do bazy własnej respondentów. Działania te prowadzone są w sposób ciągły, natomiast trzy razy w roku, następuje ich intensyfikacja przy jednoczesnej obniżce cen, co pozwala na uzyskanie dobrych wyników sprzedażowych w niskim sezonie. Aktualnie spółka jest w trakcie wdrażania nowej, responsywnej strony internetowej oraz współpracującego z nią systemu marketing automation.

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez FOCUS HOTELS S.A, Pl. Kościeleckich 3, 85-033, Bydgoszcz , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane