Oczekiwania wobec kandydatów:
- Wykształcenie średnie
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista
- Znajomość obsługi komputera, w szczególności: pakietu MS Office, programów zarządzania hotelem (PMS) - znajomość programu Amadeus będzie dodatkowym atutem
- Komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji
- Dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu
- Sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym
Najważniejsze obowiązki:
- Bieżąca obsługa recepcji
- Przyjmowanie i obsługa gości hotelu, meldowanie i wymeldowywanie gości, obsługa płatności
- Prezentowanie oferty i aktywna sprzedaż usług hotelowych
- Szybkie reagowanie na uwagi gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów w sposób gwarantujący pełną satysfakcję gości
- Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych oraz obsługa rezerwacji spływających drogą elektroniczną
- Przestrzeganiem obowiązujących procedur oraz standardów sieci
- Obsługa baru
- Utrzymanie czystości stanowiska pracy
Oferujemy:
- Pracę pełną wyzwań w profesjonalnym, ukierunkowanym na sukces zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się polskiej sieci hoteli
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe wymagania prosimy o nadesłanie listu motywacyjnego i życiorysu ze zdjęciem na adres e-mail: kadry@makrum.pl
W temacie prosimy umieścić stanowisko: Recepcjonista – Chorzów
Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do aplikacji prosimy załączyć klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym wizerunku, zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Focus Hotels S.A. z siedzibą w Bydgoszczy (85-719) przy ulicy Fordońskiej 40 , dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych w Focus Hotels S.A. . Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.”
Klauzula informacyjna