Nasze hotele

Revenue management & e-commerce

"NOWOCZESNE ZASADY CENTRALNEGO ZARZĄDZANIA CENAMI"

Sprzedaż usług Focus Hotels odbywa się według nowoczesnych zasad centralnego zarządzania cenami w oparciu o szereg czynników, m. in.: monitoring aktualnej sytuacji sprzedażowej w obiektach na podstawie branżowych raportów, monitoring konkurencji, dane historyczne. Decyzje zawsze podejmowane są w oparciu o doświadczenie i wiedzę, nigdy przypuszczania. Proces wgrywania cen oraz dostępności we wszystkich kanałach online jest zautomatyzowany, a wszystkie rezerwacje przenoszą się bezpośrednio do hotelowego systemu recepcyjnego. Centralna segmentacja pozwala na kierowanie akcji sprzedażowych do poszczególnych rynków, co podnosi ich skuteczność. Bieżące prognozowanie wyników hoteli oraz cykliczne spotkania sprzedażowe pozwalają na wdrażanie działań dostosowanych do sytuacji przychodowej z dużym wyprzedzeniem.

"WIELOKANAŁOWA PROMOCJA OFERTY HOTELI"

Jednocześnie spółka dąży do zwiększenia wolumenu sprzedaży poprzez stronę własną w celu ograniczenia opłat prowizyjnych naliczanych przez pośredników sprzedaży usług hotelowych. W tym celu prowadzona jest wielokanałowa promocja oferty hoteli. Promocja w kanałach online obejmuje reklamę w wyszukiwarce Google oraz reklamę banerową w popularnych serwisach internetowych, a także mailingi do bazy własnej respondentów. Działania te prowadzone są w sposób ciągły, natomiast trzy razy w roku, następuje ich intensyfikacja przy jednoczesnej obniżce cen, co pozwala na uzyskanie dobrych wyników sprzedażowych w niskim sezonie. Aktualnie spółka jest w trakcie wdrażania nowej, responsywnej strony internetowej oraz współpracującego z nią systemu marketing automation.

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez FOCUS HOTELS S.A, Pl. Kościeleckich 3, 85-033, Bydgoszcz Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane